Me LOVE You , MOM :*



Hii peeps , hari ini 07 MEI 2012 kan ? Tarikh ini sebenarnya tarikh yang aku tunggu untuk buat first entry setelah sekian lama menghilang dari dunia blog ini . First entry hari ini adalah khas untuk ibu aku yang telah berusia 4* PADA HARI INI . Means , hari ini hari lahir ibu lah . Kekeke . Jom baca lagi kat bawah ini .

Alhamdulillah , Allah panjangkan usia ibu sehingga ke hari ini . Mudah-mudahan ALLAH berkati juga rahmati hidup mu wahai Ibuku :* Terima kasih atas pengorbanan mu yang tak terhingga . Juga penat lelah mu menjaga kami berLAPAN dari kecil wajah baby gitu hingga lah ke besar muka sweetsweet sour ini :) Sedikit pun ibu tidak pernah mengeluh untuk membesarkan kami . Betapa besar perjuangan mu ibu . 

InsyaAllah selagi diri ini masih ada di dunia ini , selagi itu lah kakak & yang lain akan menjaga ibu dan abah sebagaimana ibu & abah menjaga kami tanpa pernah menghantar seorang anak mu pun ke tempat asuhan :') Itu yang kakak bangga dengan ibu abah . Membesarkan kami dengan tangan mu tanpa ada tangan orang lain yang memegang kami melainkan adik bongsu kami . Terima kasih IBU <3





Sarihah Junaidi Bloggie!

2 comments:

Firdaus said...

selamat kembali berblogging!

tapi kenapa 6 orang je dalam gambar tu dan bukan 8? :P

Sarihah Junaidi said...

thanks you :) btw , tuh 5 daripada 8 org . 5 perempuan dan tiga lelaki <3 heheh

Post a Comment

 
This blog belong to SARIHAH JUNAIDI dot blogspot dot com